Kontekst
Nasze szkolenie z zakresu wystąpień publicznych realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Nasze szkolenie z zakresu wystąpień publicznych realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Wybrane zagadnienia, które realizujemy w trakcie szkolenia z zakresu wystąpień publicznych:
W czasie szkolenia wykorzystujemy następujące metody i narzędzia:
System Kodowania Wypowiedzi Whitefox powstał na podstawie analizy ponad 3000 transkrypcji nagranych w czasie sesji AC/DC ćwiczeń i symulacji. Obejmuje 152 formy językowe. W czasie zajęć ćwiczmy zwroty i wyrażenia, które wspierają budowanie sympatii oraz powodują utrzymanie i skupienie uwagi słuchaczy. Zwracamy uwagę na słowa oraz konstrukcje gramatyczne, które w bezpośredni sposób wiążą się z wywoływaniem negatywnych emocji (awersja, niechęć, antypatia).
W trakcie wystąpień publicznych naszą twarz obserwuje od kilkunastu do nawet ponad kilkuset osób. W czasie szkolenia uczymy uczestników rozpoznawania 7 emocji podstawowych (radości, smutku, lęku, gniewu, zaskoczenia, pogardy i wstrętu) oraz ćwiczmy techniki monitorowania i kontrolowania własnej ekspresji mimicznej. Do ćwiczeń wykorzystujemy dedykowane rozpoznawaniu ekspresji twarzy programy komputerowe.
Whitefox specjalizuje się w analizie języka charakterystycznego dla poszczególnych etapów rozwoju człowieka dorosłego. W trakcie zajęć uczymy rozpoznawać logikę działania odbiorców wystąpienia na podstawie tego, jak formułują oni pytania i jakich konstrukcji językowych, zwrotów i słów wówczas używają. Umożliwia to uniknięcie niepotrzebnych dyskusji i ułatwia formułowanie odpowiedzi i komentarzy.
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Część wykładowa ograniczona jest do minimum. Nie posługujemy się slajdami. Zajęcia polegają niemal wyłącznie na wykonywaniu praktycznych ćwiczeń i symulacji. W części ćwiczeń wykorzystujemy nagrania wideo.
W naszej pracy spotykamy ludzi, którzy charakteryzują się bardzo różnymi logikami działani...
Analiza ekspresji mimicznych, facial action coding system, Paul Ekman 70'...
Rynki do rozmowy, klient, konkurencja, trendy, plan działania, komunikacja, zmiana...
Psychologia języka, narracje i paradygmaty, rachunek zdań, części mowy, formy fleksyjne...