Kontekst
Nasze szkolenie z zakresu organizacji pracy realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Nasze szkolenie z zakresu organizacji pracy realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Wybrane zagadnienia, które realizujemy w trakcie szkolenia z zakresu organizacji pracy:
W czasie szkolenia wykorzystujemy następujące metody i narzędzia:
To, w jaki sposób organizujemy swoją pracę zależy w dużym stopniu od naszej logiki działania tj. sposobu myślenia i podejmowania decyzji. W trakcie szkolenia przedstawiamy klasyczne modele rozwoju ludzi dorosłych, pomagamy w zrozumieniu ograniczeń preferowanych postaw i zachowań, przedstawiamy formy zapisu i praktyki zarządzania zadaniami charakterystyczne dla 15% najbardziej efektywnych i odpornych psychicznie osób. Omawiamy poszczególne etapy rozwojowe i dzielące je kryzysy.
Zakładamy, że w trakcie szkolenia Uczestnicy są „w pracy”, a nie „na szkoleniu”. W trakcie zajęć pomagamy przygotować kompletny, indywidualny system organizacji pracy oraz zaimplementować go w wybranym środowisku (np. Outlook, Thunderbird, aplikacje mobilne, kalendarz/notatnik papierowy). Kładziemy szczególny na nacisk na to, aby wypracowane rozwiązanie mogło zostać wykorzystywane przez uczestników natychmiast po zakończeniu szkolenia.
W naszej pracy spotykamy ludzi, którzy charakteryzują się bardzo różnymi logikami działani...
Analiza ekspresji mimicznych, facial action coding system, Paul Ekman 70'...
Rynki do rozmowy, klient, konkurencja, trendy, plan działania, komunikacja, zmiana...
Psychologia języka, narracje i paradygmaty, rachunek zdań, części mowy, formy fleksyjne...