Kontekst
Rekomendujemy realizację szkolenia z zakresu technik negocjacyjnych w następujących kontekstach:
Rekomendujemy realizację szkolenia z zakresu technik negocjacyjnych w następujących kontekstach:
Wybrane zagadnienia:
W czasie szkolenia wykorzystujemy następujące metody i narzędzia:
System Kodowania Wypowiedzi Whitefox powstał na podstawie analizy ponad 3000 transkrypcji nagranych w czasie sesji AC/DC ćwiczeń i symulacji. Obejmuje 152 formy językowe. Wiele z nich ma ogromny wpływ na efektywności negocjacji prowadzonych przez uczestników naszych szkoleń. Zakres i treść ćwiczonych wyrażeń i konstrukcji gramatycznych dostosowujemy do kontekstu pracy danej grupy. Dla szkolenia z zakresu technik negocjacyjnych dość często przygotowujemy dedykowane dla danej firmy ćwiczenia szkoleniowe, aby do minimum ograniczyć abstrakcyjność przeprowadzanych symulacji.
W czasie szkolenia każdy z uczestników otrzyma manual zawierający opis 98 ruchów mimicznych oraz schematy ruchowe (kody akcji) dla 7 emocji podstawowych (radość, smutek, złość, lek, zaskoczenie, wstręt, pogarda) oraz 8 emocji złożonych (znudzenie, nieśmiałość, pożądanie, zakłopotanie, zainteresowanie, duma, wstyd, poczucie winy). Ćwiczenia rozpoznawania ekspresji mimicznej realizowane będą z wykorzystaniem programu komputerowego, który wspiera uczenie się ruchów twarzy charakterystycznych dla poszczególnych emocji. Ważną częścią treningu z zakresu technik negocjacyjnych jest wykrywanie emocji udawanych i kłamstwa.
W czasie zajęć uczestnicy nauczą się korzystać z testów i skal obserwacyjnych, które umożliwiają określenie logiki działania osób, z którymi prowadzą rozmowy. Ustalenie preferowanych przez rozmówców postaw i wartości umożliwia budowanie rozwiązań i argumentacji dostosowanej do ważnych dla nich potrzeb i emocji.
Szkolenie ma charakter praktyczny. Część wykładowa ograniczona jest do minimum. Nie posługujemy się slajdami. Zajęcia polegają niemal wyłącznie na wykonywaniu ćwiczeń i symulacji.
W naszej pracy spotykamy ludzi, którzy charakteryzują się bardzo różnymi logikami działani...
Analiza ekspresji mimicznych, facial action coding system, Paul Ekman 70'...
Rynki do rozmowy, klient, konkurencja, trendy, plan działania, komunikacja, zmiana...
Psychologia języka, narracje i paradygmaty, rachunek zdań, części mowy, formy fleksyjne...