Kontekst
Nasze szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Nasze szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem realizujemy najczęściej w następujących sytuacjach:
Wybrane zagadnienia, które realizujemy w trakcie szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem:
W czasie szkolenia wykorzystujemy następujące metody i narzędzia:
System Kodowania Wypowiedzi Whitefox powstał na podstawie analizy ponad 3000 transkrypcji nagranych w czasie sesji AC/DC ćwiczeń i symulacji. Obejmuje 152 formy językowe. W czasie zajęć ćwiczmy zwroty i wyrażenia, które wspierają zdobywanie informacji oraz budują poczucie bycia słuchanym i rozumianym. Uwrażliwiamy uczestników na słowa oraz konstrukcje gramatyczne, które wiążą się z wywoływaniem negatywnych emocji.
Rozmowy w czasie obsługi pacjenta trwają zwykle od kilku sekund do kilku minut. W tak krótkich interakcjach społecznych nasza mimika ma jeszcze większe wpływ na emocje naszych rozmówców. W czasie szkolenie uczymy uczestników rozpoznawania 7 emocji podstawowych (radości, smutku, lęku, gniewu, zaskoczenia, pogardy i wstrętu) oraz ćwiczmy techniki monitorowania i kontrolowania własnej ekspresji mimicznej. Do ćwiczeń wykorzystujemy dedykowane rozpoznawaniu ekspresji twarzy programy komputerowe.
Whitefox specjalizuje się w analizie języka charakterystycznego dla poszczególnych etapów rozwoju człowieka dorosłego. Śledząc ulubione konstrukcje gramatyczne, zwroty i słowa opisujemy logikę działania osoby, z którą pracujemy. W czasie zajęć pomagamy uczestnikom odkryć na czym najczęściej koncentruje się ich uwaga, myśli, emocje i działania. Zauważenie i nazwanie preferowanych postaw i schematów działania jest najczęściej punktem wyjścia do przekroczenia wynikających z nich ograniczeń.
Szkolenie ma charakter praktyczny. Nie posługujemy się slajdami. Zajęcia polegają niemal wyłącznie na wykonywaniu ćwiczeń i symulacji. 100% ćwiczeń wykorzystywanych w czasie treningów osadzona jest w kontekście medycznym.
In our work, we meet people characterised by extremely different Action Logic. Some think ...
Analysis of facial expressions, facial action coding system, Paul Ekman 70'...
Markets are conversations, client, competition, trends, action plan, communication, change...
Psychology of language, narrative and paradigms, propositional calculus, parts of speech, ...